Parodija: Pismo uredniku (Dragan Milenić)


Dragan Milenić
PISMO UREDNIKU

Poštovani druže uredniče,
Evo uzeh da ti se javim i usput pošaljem kojekakve tričarije jer nemam pametnijeg posla. Čujem da ti se list našao na zlu glasu jer si objavio neke neistine o uspjehu domaće naučne fantastike. Ipak ja obožavam tvoj list jer objavite skoro sve moje SF priče.
Mnogi misle da imam užasan stil (Suvin, Živković i kompanija), ali baš mene to svrbi.
Uzgred da te pitam - Šao ti misliš o Danikenu? Ja mislim da je on najbolji naučnik na svijetu. Bez obzira na govorkanja!
Uzgred da ti kažem da nije lijepo od tebe što si objavio ono sranje od Isaaca Asimova. Ja bih to napisao puno bolje i pristao da objavim kod tebe za puno manji honorar.
Molim te popravi nešto u ovim mojim pričicama. Proširi onaj dio gdje pijani BOČ siluje nedužnu babu itd.
Evo uzmi ove priče (nije važno odakle sam se snašao!) i po običaju objavi sve jer određena provizija je zagarantovana.
Tvoj omiljeni
Gordan Popić

(1977)