Pjesma: Volim Mrtve (Leontin Čapo Milenić)



Volim Mrtve


By Master of Insanity


Ja volim Mrtve,
Posmrtnu tišinu,
Ugasli pogled,
Nadgrobnu tminu.

Volim Smrt
I ono što nakon nje slijedi.
Tijelo je ukočeno,
A obrazi su blijedi.

Volim to Ludilo
Što Lady Smrt pruža
Agresija i urlik,
Na tijelu krvava Ruža.

Volim Mrtve,
Prije nego što odu.
Posmrtna borba
Na nadgrobnom odru.

Volim okus krvi,
Ali nisam Vampir.
Prihvatljiv mi je leš,
Ali plaše me crvi.

Volim okus iznenadne Smrti
Volim kad me pozdravljaju Mrtvi.
Volim meso, ali ne volim kosti.
Volim secirati, gristi i bosti.

Volim Mrtve,
Ali nisam psihopat.
Pijem sa Demonima
Ali nisam Antikrist,
Kako tvrdi opat.

Volim lubanju na grobu
Ali srce držim u ruci.
Svježa krv na pladnju !
Zavijaju pohlepno vuci.

Volim komunicirati sa Sotonom,
Ali nisam Mr. Crowley.
Smrt mi šapuće u uho
Male zlokobne stvari.

Volim proganjati svećenike,
Ali poštujem Njega.
Želim kaos i anarhiju,
Početak Ničega,
A Kraj Svega.

Volim posjete susjeda tijekom noći,
Mrtvac mi opet oskvrnjuje Grob
Tupi udarci kosti na nadgrobnoj ploči
Odaju počast, uljepšavaju kob.

Volim ovaj sumorni Svijet,
Gledam ga sada kroz tuđe oči
Ali nisam Mr. Manson
U moju raku Smrt neće da kroči.

Ja volim Mrtve, jer si me Ti napustila.
Tvoje mlado Srce više ne kuca.
Ali još uvijek je pokraj mene Duša.
Osjećam Svijetlost tvog Blještavila.

Volim Mrtve, jer je Tvoje Tijelo na odru.
No, poljupci tvoji daju mi slobodu.
Nisam sam, pokraj mene Tvoj Duh lebdi
Šapućem tvom Tijelu, ali povjeravam se Tebi.

I zato volim Mrtve, jer se ne bojim Smrti.
Volim Mrtve, jer i ja sam mrtav.
Ti si mrtva, svi smo mrtvi.
Jedna duša, dva tijela, prokleta stvar!

Volim Mrtve, ali ne bilo koga.
Nije to alkohol, nije to droga.
Volim Mrtve, ali ne volim pokolj.
Volim Tebe, jer mi daruješ spokoj.

Ja volim Mrtve, jer sam mrtav.
Volim Mrtve, jer ti si mrtva.
Volim Mrtve, jer oboje smo mrtvi.
Ja volim Mrtve, jer Mrtvi vole mene.
Volim Smrt, jer ona nije kraj.

R.I.P.